hittade en rolig sak hos Kamilla

http://kamillaveronicas.blogg.se

Det första du tvättar i duschen?
håret 
Gillar du kaffe?
Latte ja
Hur mår du just NU?

Bra typ
Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?

haha, om jag berättar blir det för enkelt att lista ut ;)
Berätta om din senaste dröm.
för krånglig att berätta, haha. men måste ändå skriva ner en del av den.. Linn var med.. Jag hade stökat ner hennes hår jätte mycket så att hon såg ut som ett troll! Sen började hon gråta och sa att hon kommer att klippa av det :P så jag tog hår för hår och kammade ut det..
Men helt lötsligt så stod jag i ett trädgårdsland och på samma sätt som jag grupperade håret gjorde jag med tomatplantor(som om jag fortfarande höll på med håret) så jag slutade och gick därifrån xD
Sen skulle mitt ex mamma gifta sig och han ville sno nånting och allt slutade i kaos :P haha

Måste få berätta om en härlig dröm jag drömde för ett tag sen (a)
killen jag har en crush på.. drömde om att vi var nånstans och vet inte vad vi pratade om dock.. men jag sa: vad skulle du säga då??
Han sa: jag är kär i dig, gick fram till mig och kysste mig!!!! jag började seriöst GRÅTA när jag vaknade :( 

Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Är rädd för att tröttna på den sen, och det skulle bli dyyyrt :P
Vad vill du ha just nu?

Honom <3
Har du räknat till 1000 någon gång?

Har jag säkert 
Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Beroende på vilken glass
Använder du smileys?

Alltid, haha nästan..
Har du träffat någon kändis?
aaaa
Gillar du keso?

Nja, ingen höjdare men jag kan äta det
Vilken låt hade du sist i huvud senast?
But tonight I´m fucking you!! haha
Hur många länder har du besökt?
oj, har tappat räkningen!
Är dina föräldrar stränga?
Mamma e..
Skulle du kunna hoppa fallskärm?
JAA :D
Glittrar någonting i ditt rum just nu?

min väska har plastdiamanter på sidan :)
Brukar du hyra film?

Sällan
Var kommer du vara på Lördag?
ingen aning än
Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Nopw
Vad åt du till lunch?

Raggisar som tog låång tid att göra :O
Har du lockigt hår?

Nej

När grät du senast?

ingen aning, tror det var när mitt ex skrämde skiten ur mig....
Har du gått in i en vägg någon gång?

hahaha, a :P
Favoritårstid?

Egentligen typ alla, fst hatar vintern när den är kall, den är härlig när solen skiner eller om man åker skidor. Men sommarn gillar jag nog annars bäst :)
Vem höll du senast i handen?

Linn, igår påväg från idrotten :P
Sover du med TVn på?
Nej, stänger av den strax innan jag somnar :) 
Tycker du att du är gammal?
Vill vara äldre!
Är du mörkrädd?
Mörk skog ja!
Gillar du ditt liv just nu?
Kan bli bättre <3
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Ja :) fast då duschade jag efter.

Har du bra syn?
Den har blivit sämre sen jag fick 7 småsprickor i ögat :P
Var är dina föräldrar just nu?
Bonuspappa Nattar lillebrorsan och mamma sitter vid datorn. Pappa vet jag inte 
Vad har du på dig just nu?
Jeans, underkläder, strumpor, linne, skjorta
Vad var det senaste du köpte?
Latte
Hatar du mer än 3 personer?
Ogillar..
Använder du sushipinnar?
Ibland :P

Äger du ett vapen?
Snor denna också: "beror väll vad man anser vara ett vapen ;)"
Gillar du ditt hår?
Nja, blir aldrig nöjd :P
Gillar du dig själv?
Ja?
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Ingen aning
Hur ofta använder du MSN?
Helst aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0