jag är fanimej bättre än dig!!

Fy fan vad kallt det har blivit! snö och allt :O fast den har ju försvunnit nu men inte okej NÅNSTANS!
Lite allmänt så här då.. ovanligt att jag inte rört pengarna på kontot än :P haha, jag SKA eller BORDE inte åka in till stan... då är det kört tror jag :P haha

Inget särkilt har hänt nu i mitten av veckan förutom att jag gick till idrotten igår, skulle ju byta från torsdag förmiddag till tisdag morgon fram till v.20 och när jag var där 8.00 som många andra så ringde idrottsläraren och sa att han skulle på konferens :O kul!! och stackars Sara hade ingen samhälle heller så hon började inte 8.00 utan 12.30, surt!

Imorgon ska jag på UV, nästa gång är det sista gången :( sen är det återträff om en månad :)
Tiden går fort :O

Idag har jag redan gjort 2 och en halv läxor :P det flyter på :)
Längtar till skolavslutningen fast ändå inte.. så kort tid kvar att hinna göra allt.. men det ska nog gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0