kommer inte på någon rubrik

Orkar fortfarande inte lägga upp bilder :P
Imorn har jag idrott klockan 8.00 :P bara fram till v.20 dock :) sen byter jag tillbaka till Torsdag :)
Idag har jag väl inte gjort nått speciellt. Gjort mitt val inför 3an och bakat :)

I Lördags festade jag inte :P var på middag hos min faster som hon hade anårdnat i globen, hade jättefin utsikt och såg typ 3 olika majbrasor :P en av dem var gigantisk. Vi var inte och kollade på någon utan man såg från utsikten :) Maten var god. Dansade lite, snackade lite med bandet :)

På Söndagen var det bara slappdag :) pappa å jag

Nu ska jag sätta mig vid teven :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej gumman! :) Kan du göra mig en tjänst och "gilla" smirres tyger & ting på facebook? (Kenns mammas företag) Håller på att fixa en ny hemsida till dem och får bättre möjligheter att sprida den om många gillar den på facebook.. Allt bra? Kram!

2011-05-04 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0