New phone :P

Kanske inte världens bästa men lätt värd 999kr! sen fick jag 50:- rabatt på skitbta skydd! :)
Xperia X8, nöjd är jag :) sen kan man byta telefonen till något bättre när allt uppdaterats :P

Idag hade vi servering :) fick 100:- dricks :P kuul :)

Är hos pappa nu. Kanske ska åka mc imorn, första gången för iår :)

Igår var jag och hälsade på Sabina på hennes jobb :) hihi
Dansade lite också när jag ändå va där :) Hoppas jag får jobb där ;)

Måste välja praktiiik snart!!! men kommer inte in på fronteeer -.-  
-FUCK-
Sen har jag massa plugg i helgen, eller inte massa men måste göra klart arbetet! :)
Imorn som sagt är det mc eventuellt som gäller, kanske behöver sova ut så isf blir det inte sovmorgon :/ men vill sola ute på björkvik :) har med mig shorts :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0