rubrik.

hmm.. när jag väl står och diskar så tänker jag på massa saker jag tänkt skriva :P sen försvinner allt..
lite roliga saker jag tänkt lägg in i bloggen är iaf:

haha:
"Ibland när jag duschar tvättar jag kroppen med hårschampo. Idag läste jag på flaskan " För extra volym och fyllnad"...... Shit - Inte konstigt att man går upp i vikt!!!
Från och med nu blir det till att duscha i diskmedel. På den flaskan står det : "Tar bort även det svåraste fettet"

och..

"TÄNK OM Alla företag skulle tillverka kondomer :) GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök. NOKIA kondomer: Connecting people. LÄTTA kondomer: När du bestämt dig. GB-GLASS kondomer: Jag o min Magnum. ALWAYS kondomer: En renare och torrare känsla. LÒREAL kondomer: Because you´re worth it. OLW kondomer:. Nu är det dax för fredags mys. TRISS kondomer: Plötsligt händer det. MARABOU kondomer: Lite mer mmmmm i livet ♥♥"

Imorn har jag sista engelska provet och en bokredovisning -.-
ska även laga maten imorn till lunchen, inte själv utan med min kära klass, jag ska laga själv för 100p bara för att det är en individuell uppgift man lämnar in och ska utföra ^^
Kommer nog gå bra, ska bara läsa igenom receptet :)

Imorn kommer lön och studiebidrag :D ska köpa pappas present, köpte ju lucas igår ;) match biljetten återstår :)
Ska även köpa en klänning till skolavslutningen och VIL VILL VILL ha klackar till skolavslutningen ev. köpa nya men jag kommer ju bli så jääävla lång dåå :( mihi

okej.. så här såg min skoldag ut..
08.00- Idrott i enskedehallen

10.20- Svenska: Projekt redovisning av 3ornas arbete..

12.10- Samhälle: ingen lektion för att folk ska göra omprov.. så jag följde med Sabina och Jimena på deras Samhällslektion som bestod av ytterligare en projektredovisning..

13.40- Näringslära: innebär projektredovisning och slutprov..
16.00- Möter Johannes och vi tittar till i *Mise an Place köket inför Fredag :P då det är treornas bal :)
18.30- middag :)


*Mise an place= förberedelse

Nu är det dags at plugga lite vaaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0