saknar känslan.

Det är så mycket man vill göra på samma gång.
Det blir jobbigt tillslut, har ett sista prov imorn jag måste på G på!
Håller på och tvättar nu -.- va inne i stan och köpte bättre serveringsskor och byxor :D
Imorn är det bal och början klockan 14.00 :D innan det ska jag kanske prata om ett jobb :)
Önska ibland att man va riiik! :P

Saknar känslan att ha någon där. Vill vara singel men ändå inte :/ har lite sån känsla nu men jag har ingen. Mina vänner duger ön så länge :) <3

borde städa undan i rummet lite också :P

Den första Juni tar Anna studenten :) Sen den 8e tr Emil studenten :) haha, fattig månad det här!

Sen vill jag till Rhodos men får se om jag orkar.. :/

kunde inte livet vara lite enklare? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0