Shopping

jag delade nånting för första gången på mötet idag!
ville bara börja med det :P
Idag hade jag servering, fixade mer med tävlingsgrejerna för att jag skulle tydligen stått i disken :O vi har alltid kört med att den som kommer sent ska stå.. men idag behövde någon med bra närvaro stå för att de med ig-varning skulle behöva prestera lite.. men det är väl inte mitt problem om de aldrig dyker upp??

Jag och Jennipher gav upp det där iaf och på lunchrasten drog vi till globen och jag köpte en vit skjorta :D
sen åkte vi in till stan, ILLA! jag bör inte göra det för då tömmer jag kontot :P
rätt som det var.. köpte en klocka jag velat ha länge för 398.. skjortan för 149.. och då gick pengarna nästan :P
faaan..
men jag är nöjd iaf :)
vi provade lite byxdressar (shorts) och dem var ganska sköna men tar ett tag att vänja sig i den :P åker jag utomlands köper jag en sån direkt! :)



ville köpa denhär först men gillade inte resårbandet :) men klockan är nästan likadan och sen har jag ett annat band runt som är i stål :) skitfint till alla outfits och bra till serveringen :)


vill ha en svart och marinblå också :) önskade dick att kanten inte va så runt och att den va längre men snyggt är det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0