Årets Kock


Love my new Iphone 4S!

skalet e coolt men skyddar nog inte särkilt mycket^^ ska köpa ett bättre så småning om :P

Idag har jag varit på sista chansen för att bli årets kock som ägde rum på restaurangakademin :)
Ska ju servera juryn även i stora finalen som äger rum på Waterfront den 25e Januari :)
Skönt att jag slapp kvällsserveringen också. Hade aldrig pallat långt pass idag :P

Imorn är det kvällservering igen. Asiatisk vecka gäller och det är fullbokat!
fullbokat kvällar fram till nästa år xD fyfan.. ibland brukr det finnas bord för 2-4 men då får man ha tur ^^

Imorgon kommer Tobias hem igen från en endagsutbildning i Enköping :D
Har först kvällsservering dock :)
Idag vid 19.30 trodde jag redan han var framme i Enköping. Sen fick jag ett sms om att jag skulle gå ner till porten, och så möter jag honom i trapphuset (a) nu klarar jag kvällsserveringen imorn iaf :) gullig ♥

Exakt så typ alla tjejer drömmer om? Överraskningar man aldrig är beredd på; älskar väl alla? :)

Nej nu ska jag se på ett musikprogram jag fastnade för med kända artister :) de delar ut priser och sånt ;) AMA typ :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0