Fyfan.

Vilken dag :O Skulle börjat 12.00 och slutat 14.10.. började 09.00 och slutade 17.20!
Hade hunnit plugga ganska mycket ändå.. tänkte fylle i min tatuering också men det får jag flytta på IGEN till fredag eller måndag :)
Ska färga håret idag med :) måste fylla i färgen :P
Känner att det blir en intenssiv vecka men hoppas den blir okej iaf :)
På Torsdag kommer Tobias tillbaka från Logementet i Enköping :D
På Fredag blir det begravning. Har egentligen religionprov men får väl skjuta på det eller göra tidigare..
har fett mycket göra men kan lägga upp det bra ^^ saknar bara en veckodag typ då jag kan göra alla läxor eftersom att vi går i skola så länge -.-

Men nu har jag äntligen kommit igång med dryckesuppgiften ^^
Sedan blir det läsa religion :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0