Lite info.

Tänkte förklara lite vad som hände med "öroninflamationen".
Jag gick till min öronläkare och han sa att jag hade fått vätska bakom trumhinnan så antingen fick jag vänta några veckor eller så skulle han göra hål i trumhinnan så vätskan kunde rinna ut..
Självklart kunde jag inte vänta så sagt och gjort, han gjorde hål i trumhinnan och FY satan vad ont det gjorde!! :/ men det kändes bättre dagen efter :)

I Måndags den 7/11 fyllde farfar 93 år och jag åkte till Skogskyrkogården, köpte en sten "älskade farfar" stod det på den. Tände lite ljus så det blev jättefint. Tobias som jag träffade den 22 Oktober följde med också :) ♥

Idag börjar plugget 14.20 och slutar 22.00 :) kom förbi vettja! nej juste.. det är Mårten Gås meny så det är FULLT, igår gästades 154 gäster...

Helgen kommer att spenderas med Tobias och Pappsen :) Alla vill att jag hänger me till DAAM imorn men inte denna helg tyvärr ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0