Plugg.

något har hänt här på blogg.se .. kan inte lägga in bilder eller ändra typsnitt.. det är helt tomt i det fältet :O Just nu sitter jag och pluggar kristendom :) inte så jätteroligt men måste iaf få det gjort.. Vaknade imorse av de förbannade rörmokarna igen -.- låter som det är krig utanför.. idag var även båda sidor av toaletter avstängda, även vatten.. sååå, vi får typ prommenera till en nerlagd lokal för att pissa ^^ Onsdag vilket tydligen innebär utgång för våran skola. Får se hur länge man orkar vara ute :) för jag åker INTE taxi hem ^^ skönt men dyrt :P har tydliget fått mitt mecenat kort (som csn fast bättre) och där får man 10% på taxi med taxi kurir! :D 24/7 ^^ Mitten av veckan vilket innebär snart FREDAG! Kvällsservering ikväll och sääkert fullbokat ^^ gillar inte när vi har finnarna på besök för då blir vi så många :( men men. Ikväll kör vi!

Kommentarer
Postat av: kamilla

ser du mina inlägg?

2011-11-30 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0