Saknaden.

Julen börjar närma sig och saknaden för farfar blir allt större.
Det känns som om det är föns i jul man fattar att han verkligen är borta. Han kommer alltid finnas i mina tankar :)
Nu har vi precis varit hos Tobbe för att han glömde sin linsvätska :P
Och... Vi tog med oss cola :P nu ska vi hem och mysa. Börjar 09.45 imorn ^^
Hade börjat 14.10 men ska ha genrep med årets kock tävling så blir där hela dagen. Slipper därmed kvällsserveringen :D
Har pluggat, städat och diskat idag. Får ju inte glömma att jag tvättade också.. Måste ha ren skjorta ^^
Skönt att få saker gjort :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Kram Tyvärr vet jag precis vad du menar, imorgon ska vi begrava min morfar.

2011-11-24 @ 08:00:39
URL: http://kamillaveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0