Helgen.

Då har man blivit 18 och har skaffat VISA kort och internetbank ;) det ni! haha
fick massa pengar i födelsedagspresent och bilskola :)

Det blev en överraskningsfest i Fredags! :P haha.
Det var ju meningen att jag, Jimena och Sabina och Razmus skulle käka fin middag tsm, eller dem skulle visa mig ett bra ställe och jag fick inte se nånting :P vi åkte då taxi till restaurangen där min bästa vän Wanni skulle vänta på oss :)
När vi kommit fram efter en kort stund går vi in.. jag känner en kinarestauranglukt, haha!
När jag tar bort ögonbindeln står hela släkten och alla kompisar och börjar sjunga för mig precis där jag bor typ "snabbköpet" haha, busted (okey, you got me) :D jättekul!
Gamla barndomsvänner kom och hela kvällen var bra!
Sen drog vi ut, började på DAAM och slutade på Entourage ^^
Kvällen var perfekt :) Jag och Jimena åkte till Nynäshamn :P

Idag har jag, Sabina och Jimena jobbat på Grand Hôtel via skolan :) Najs att slippa vara på praktiken och imorn skolan för att få betalt bl.a :D
Hade det varit praktik hade jag dock stannat hemma pga. feber, förkylning och öroninflamation...

Imorn blir det jobb där igen fast lite spvmorgon iaf :)
Nu är det dags att fortsätta med lite läxor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0