Ladies night.

Helgen började med ladies night. Min faster hade fixat biljetter via sin chef för att hennes chef inte kunde gå tillsammans med några från företaget bl.a min faster då..
Så vi fick middag på hennes jobb först och sedan drog vi till globen, endast tjejer gick av tuben! haha sjukt
Det var grymt fast jag hade ju velat sitta närmare och hafe bättre kamera med mig, typ min systemkamera :P
Vi fick sitta i loge som EFG-bank har en egen varje gång det händer nåt på globen :o
men vi hade grymt ljud och lite vin osv så det var riktigt trevligt! :)
alla dansade där nere och alla tjejer hade nog askul! Brolle kunde dock inte vara med pga. att han blivit pappa till en TJEJ :P fan vad alla jublade när alla fick veta det :P girlpower hela kvällen alltså!

Igår latade jag mig hela kvällen och drog till jobbet 16-01 men fick gå en timma tidigare för att det var så lite gäster straxt innan stängning :)

Idag ska jag plugga lite och imorn innan praktiken ska jag städa :P
tänk att tiden gått så fort att norrmännen kommer nästa helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0