Öroninflamation.

Ja.. igår natt fick jag öroninflamation i högra örat.. typ döv där..
IDAG fick jag även på vänstra så just nu bara piiiiper det och är knäpptyst runt omkring mig tills "locket" försvinner ^^ lite hör man ju ^^
Imorn har jag min egna öronläkare jag haft sedan liiiten liten klockan 15 :) innan de ska jag hämta ut mitt barkit, monin och byta ut ett armband jag fick i födelsedagspresent :) hur fint som helst men lite för litet :/

Idag jobbade jag och Sabina sista dagen på grand för företaget Made for Taste, började 13 idag och fick lite lite uppgifter, sköönt! fast idag hade vi laddat med mer mat än igår :P
Fick med oss 5 flaskor vin :D
Sen... våran lön vi ska få är SÅ awesome för 3 dagar!! :D

Nej nu blir det duschen och mysa ner sig under täcket och se på någon film :)
men först medicinering ;)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Uscha!! Krya på dig gumman!

2011-10-07 @ 07:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0