500.

Snart skrivit 500 Inlägg sen jag började denna blogg, vet inte hur många jag gjort i de gamla ^^
Idag vart det halvt kaos på praktiken :( pappa var där idag med :)
Sen blev de ingen dans idag utan den blir imorn med tanke på att de inte blev någon gruppintervju för att platserna var fulla ^^ synd, men då får de bli telefonintervju ist :)
Buggen glömde jag helt bort idag :P
Packade nästan klart igår. Bara småsaker kvar, fan de blev en del saker ^^
Ska vara på Arlanda Lördag 05.00 .... landar i Las palmas 12.20 :D
och kommer hem den 3e Mars 20.30 landar vi :) Direkt efter de blir det pary!
Just nu håller jag på med en druvordlista och lyssnar på skön music :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0