Run.

Snart är de såpass varmt att jag kan gå ut å springa :D
Skinnjackan åker nog på imorn!!!!
Hade ett gäng på 11 gäster idag, varmt va det och tungt! Nöjd blev jag över min servering iaf. Sen hjälpte jag de andra efter och under tiden ^^
Ikväll är de dans som vanligt och imorn är det FREDAAAG! :)
Får umgås med pojkvännen ca 9h innan jag ska upp :/ men som han säger får vi ta vara på tiden :)
Vi ska fika på ett mysigt café imorn och fortsätter detta väder blir det nog en härlig promenad också!
Här är en bild jag lekt med :)
Tog en liten fika utanför efter serveringen för att få friskluft :)
skämtade lite med köket också genom att göra en packman cappuccino ^^
De har en rätt där de skär ut en liten tårtbit och alla kallar den packman å köket gillar inte de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0