Funderingar.

Jag har absolut ingen aning vad jag ska göra när skolan slutar :o
Därför ska jag prata med någon på skolan om det. Vill plugga vidare men inte nu!
Från ettan har vi hållit på med restaurang heeela tiden. Nu har vi praktik 8 + 9 veckor och jag börjar tröttna :s
Jobbar på restaurang också..
Jag skulle kunna tänka mig ett café jobb ett tag. Sen vill jag typ byta inriktning helt eller ha kvar både och ^^
Skulle kunna tänka mig assistent eller receptionist på ett företag. Eller personlig assistent :)
Pluggar jag vidare blir det nog ekonomi :) men skulle vilja plugga utomlands, eller ha praktik utomlands :)
Blir det inte ekonomi blir det fortsatt restaurang 1-2 år :)
Öppna eget ville jag från början så vi får se om vi slår ihop allt mot slutet :)
Har fått en flakplats också på min student :D så jävla skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0