Lär känna mig.

Haha, tycker detta är kul och förstår om ni inte vill läsa den, men har inget annat för mig så :)
Jag har insett att min senaste kyss.. var från min underbaraste <3
Jag har insett att.. jag måste börja plugga viner
Jag lyssnar på.. just nu ingenting ^^
Jag pratar..  om allt
Jag tycker om.. min praktikplats
Jag avskyr när folk.. inte accepterar mig
Min bästa vän.. mig själv. Tror de är Wanni även fast vi inte ses så ofta
Min första vän hette.. hade många första? Axel, Anja, Oscar, Michaela, Alexander, Sandra
Kärlek är.. obeskrivligt
När jag borstar tänderna.. vill jag att de ska bli rena fort
När jag lagar mat.. lagar jag god mat
Jag tänder på.. min pojkvän
Det sexigaste yrket är.. byggare,
Det är charmigt med.. snyggt hår
Jag är rädd för.. bli sårad
Den värsta känslan är.. när man ska upp tidigt, att vara ledsen
Den bästa känslan är.. när man är med någon man älskar
Jag är bäst på.. allt ;)
Jag är sämst på.. göra de jag planerat
Jag kommer alltid att vara.. den jag är
Det finaste som finns är.. sommaren
I sommar hade jag.. en otrolig vecka i Rhodos
Sist jag grät var..igår.
Jag kan.. om jag vill
Jag kan inte.. om jag inte känner för de
När jag vill tänka.. behöver jag låna en annans hjärna
Min mobiltelefon är..  en del av mig, Iphone 4S
När jag vaknar på morgonen.. hoppas jag på en bra dag
Innan jag går och lägger mig.. tittar jag på tv
Idag har jag sett.. på matgäster
Ikväll ska jag.. sova
Jag vill verkligen.. att farfar ger mig ett tecken på att han mår bra och att han ser mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0