Update.

Det där med att uppdatera från mobilen går inte min mobil med på -.-
men nu får vi använda datorn ^^
Onsdag förra veckan hade jag riktigt kul! :)
Denna helg har varit underbar men kort! :/
min kära pojkvän åkte tåget från Enköping till STockholm :D
Har varit på bio i Lördags, samt var ute en snabbis :) Myst varje minut och åkte skridskor efter jobbet igår :)
Nu är jag redo för praktik på Onsdag! :)
Ikväll ska jag till pappsen, har inte varit där på länge! :P
Har även blivit sjuk :/ men jag kämpar på den :)
Den 26e börjar jag på pole-dance igen! :D
Ska förbi Liljeholmen och byta några kläder som va fel på samt lämna tillbaka 2 plagg :)
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0