25/6

Ledig dag då jag först vaknade vid 03.30, sedan 09.00 och ringde vårdcentralen. Vid 12.30 vaknade jag och gjorde mig klar för stan. Köpte p-piller och nya kläder :D träffade Jennipher och hennes syrra ett tag. Sen mötte jag upp Tommy då vi gick och käka i kungshallarna. Åh SHIT vad mat!! Haha, han va gullig å bjöd mig ^^ sen träffade jag Jimena å Razmus där också :P jag och Tommy gick å mötte Zackis som skulle köpa en tjocktröja. När vi kände oss nöjda åkte vi till någon polare till dem för att hjälpa till led en hylla osv :) nu är jag hemma och ska se på film. Imorn hade jag mer planer men vissa verkar spricka ^^ 08.15 har jag läkartid iaf ><
Dropkick murphys spelar på grönan också!
Får väl bli häng med Tommy å gänget med fotboll kanske då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0