I'm the luckiest?

Måndagsinlägg:
Haha, heter de så? :P
Men jag är iaf väldigt lycklig!
I Fredags blev de en lugn chillkväll, grillade på zinkensdamm berget, mysigt! Va först på intervju på grönan och de gick bra!!
I lördags letade jag balklänning samt studentklänning men de fanns inget -.- därefter åt vi lunch/middag på jensens böffhus med glassbuffé :P
de va st:Patricks day och det va min första, förra året fick jag ju inte hänga me ^^
Dock hade denna dag slutat annorlunda men de blir som de blir :)
I går gick vi till mig med träningskläder i väskan och vi fixade min moppe så nu ligger den äntligen i försäljning :D
Haha, jag och Tobbe åkte lite moppe ^^
Sen sprang vi faktiskt hem till honom, ca 3-4 km :P rätt stolt att jag typ sprang mer än gick iaf :)
Sen bjöd vi på middag, hans pappa och hans sambo samt tobbes brorsa :)
Blev en lyckad kväll!
Idag är de tillbaka till skolan ;)
Imorn hade jag börjat på poledance igen fast jag hinner tyvärr inte så de får vänta till nästa gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0