Plugg.

Gårdagens:
Ja då var de bara att sätta sig i sängen för att plugga. Snart klar i skolan!
Har 2 små prov kvar sen ett stort och resten är inlämning och en serveringskväll jag är grymt nervös över ><

Igår blev de senare än vi trodde. Haha.
Blev bjudna på en massa drinkar som vi aldrig provat och lärt känna nya människor så nu får man kompispris på kvarnen ;)

Imorn ska jag gymma innan skolan. Ser grymt framemot de nu när jag köpte träningsbyxor :D soo happy :)
Samt en sportbh som e grym :)

Sålde moppen igår också. De gick ju direkt lite till mamma för skuld och sen de jag lånat av mig själv :)

Inläggen läggs aldrig in.. Detta skrevs i Tisdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0