Tanto.

Har varit i skolan en timma sen var jag mest ute i solen med några i skolan. Drack cider med Jimena ^^
Sedan mötte jag holmen och tog en snabb fika med honom under hans rast :)
Sen åkte jag och mötte joy och vi satt lite här och där. Först sola vid kajen vid gamla stan, sedan skulle vi till Debaser men de va ju 20..
Så vi åt tidig middag på en italiensk mysig restaurang <3
Sedan satte vi oss vid gondolen och tog sommardrinkar och sola ^^
Sen åkte jag hem och duschade för att göra mig iordning för kvällen.
Mötte upp Eddie på tuben där kvällen började på tanto sedan sjätte tunnan och avslutade kvällen med middag på zinken mc :P
Trevlig kväll hade jag ;D
Imorn är de jobb som gäller :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0